Za pośrednictwem internetu studio prowadzi usługi projektowania, wysyłkową sprzedaż ręcznie robionych mebli. Oferowane przedmioty mają charakter unikatowy, wykonywany na indywidualne zamówienie Klienta.
Za pomocą listy życzeń, możesz wygodnie zadać pytanie lub zamówić wybrane produkty. Do każdego z nich można wpisać komentarz i sugestie kolorystyczne, rozmiarowe, materiałowe. Po wysłaniu listy, skontaktujemy się z Państwem e-mailem, w celu omówienia szczegółów, końcowej ceny wraz z transportem i rodzajem dostawy.
Wysłanie zapytania za pomocą listy, nie zobowiązuje do dokonania zakupu towaru.
Realizacja rozpoczyna się po ustaleniu ceny końcowej. Konieczna jest także wpłata zaliczki 50% na konto firmowe.


Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego oraz nie stanowi odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych. Strona www.kosicka.pl nie jest sklepem internetowym a jedynie wirualnym katalogiem produktów.

Podane na stronie ceny, to przykładowe ceny produktów, jednak zastrzegamy sobie ich zmianę ze wględu na indywidualne realizacje, zmiany cen materiałów, zmiany wprowadzane podczas zamówień itp.
Ceny na stronie zawierają podatek VAT 23% .

Prosimy o kontakt, jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące oferowanych produktów lub sposobu zakupu.

Projekty są własnością projektantki Iwony Kosickiej. Kopiowanie oraz wykorzystywanie ich w całości lub jakiejkolwiek części, oznacza naruszenie praw autorskich- zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost. Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170 oraz Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz.U. nr 47 poz. 211. 


WARUNKI ZAKUPU
Nasza oferta to katalog produktów, podany z przykładowymi cenami. Przedmioty wykonywane są na indywidualne zamówienie, z uwzględnieniem parametrów realizowanych na życzenie klienta, dlatego ceny mogą ulec zmianie. Zakupy w studiu, są realizowane po:
1. Dokonaniu szcegółowych ustaleń / potwierdzeniu szczegółów przez klienta i artystę.
2. Wpłacie zaliczki 50%, jest ona akceptacją wcześniejszych ustaleń.
3. W liście życzeń, prosimy o podanie danych kontaktowych: imię, nazwisko, adres pocztowy, numer telefonu, adres e-mailZebrane informacje, będziemy wykorzystywać wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
4. Zawsze prosimy zapoznać się z zakładką DREWNO Znajdą w niej Państwo charakterystykę drewna oraz porady dotyczące użytkowania. Należy sie z nimi zapoznać, przed zakupem mebli.

PŁATNOŚĆ
1. Klient płaci 100% wartości zamówienia. Po dokonaniu transakcji, wystawiony zostanie paragon lub FV.
2. Klient płaci 50% wartości zamówienia (zaliczka-przelew bankowy na konto) podczas składania zlecenia, pozostałe 50% (płatność końcowa): płatność przelewem bankowym na konto, przed transportem produktu. Po dokonaniu transakcji, wystawiony zostanie paragon lub FV.  

Zastrzegmy sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, indywidualnych wycen związanych z ustalonymi szczegółami zlecenia, wprowadzania nowych produktów do oferty, wycofywania produktów z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.

WYSYŁKA
Towar wysyłamy po uregulowaniu, całej należnej kwoty za produkt.
Sposób dostawy uzależniony od ilości zamówionego towaru i jego kubatury. Firma przedstawi klientowi najbardziej korzystną formę dostawy. Zamówienia, w zależności od sposobu jego dostarczenia Kupującemu, realizowane są w trzech formach:
- zamówienia dostarczane firmą kurierską
- zamówienia dostarczane za pośrednictwem transportu własnego
- zamówienia dostarczane za pośrednictwem firm zajmujących się spedycją i transportem krajowym i międzynarodowym
- istnieje możliwość osobistego odbioru towaru, po uprzednim umówieniu miejsca i termin
- koszty dostawy nie obejmują wniesienia towarów do mieszkania/domu i ich montażu (chyba, że widnieje inna informacja przy konkretnym towarze)
Zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówień w osobnych partiach po uprzednim uzgodnieniu i potwierdzeniu tego e-mailem lub telefonicznie z Zamawiającym.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Wszystkie przekazywane dane są starannie chronione, zgodnie z Polityką Prywatności.
Dane nie zostaną ujawnione osobom nieupoważnionym, za wyjątkiem uprawnionych organów (policja, prokuratura, sądy etc.) – w przypadku podejrzenia naruszenia prawa przez Zamawiającego.
Dokonując zamówienia Kupujący zostanie poproszony o podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia. Obejmują one dane osobowe oraz adres dostawy.
Dane osobowe przekazywane przez Kupujących sklepu www.theraw.net są wykorzystywane wyłącznie w celu:
-realizacji zamówienia, informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez studio.
-dane będą przechowywane i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 1997r. Nr 133, poz. 883).

Dane podane w trakcie składania zamówienia są przetwarzane również przez następujące podmioty w podanym zakresie: imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail wskazane jako adres dostawy przekazywane są firmom przewozowym w postaci etykiety/listu przewozowego będącego jednocześnie zleceniem doręczenia przesyłki. W zależności od wybranego rodzaju przesyłki przekazywane są :
a) Kurier DHL/DPD/UPS/TNT
Klient w każdej chwili ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich poprawienia oraz żądania ich usunięcia;
Administrator informuje, iż Klient nie ma obowiązku podania swoich danych osobowych, jednakże odmowa ich podania uniemożliwi prawidłowe wykonanie wobec Klienta usług określonych w Regulaminie oraz świadczeń wynikających z umowy zawieranej między Sklepem a Klientem.
Zgromadzone dane podlegają starannej ochronie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Administrator dokłada wszelkich starań, aby przechowywanym danym zapewnić właściwy stopień bezpieczeństwa.

ZWROTY I WYMIANA
Towary oferowane przez Nas są wykonywane na indywidualne zamówienie. Przedmioty nie podlegają zwrotowi ani wymianie. W przypadku rezygnacji z zamówienia przed jego dostarczeniem, zaliczka 50% nie zostanie zwrócona.


REKLAMCJE
Drewno jest materiałem higroskopijnym, a więc reagującym na zmiany wilgotności oraz temperatury. W zależności od poziomu wilgotności powietrza, drewno oddaje lub pobiera wilgotność z powietrza. Wynikająca z tego zmiana objętości drewna jest jego naturalną cechą, której nie można uniknąć i nie podlega reklamacji. Meble dostarczamy w wilgotność drewna, które odpowiada klimatowi pomieszczenia od 20 do 22ºC i 55 do 60% względnej wilgotności powietrza.
Mając meble z litego drewna, trzeba dbać odpowiednie nawilżenie.

Reklamacje związane z jakością towaru, z wyłączeniem uszkodzenia w transporcie.

Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. Klient będący Konsumentem obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.
Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki. Adres do wysyłki zostanie podany indywidualnie.
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni.

Reklamacje związane z uszkodzeniem w transporcie
Zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Przewozowego Klient zobowiązany jest przyjąć, a następnie otworzyć i sprawdzić Towar przyjmowany od Dostawcy w obecności pracownika Dostawcy. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia w transporcie Klient spisuje z pracownikiem Dostawcy protokół szkody.
Reklamację związaną z uszkodzeniem w transporcie Klient składa u Dostawcy.


GWARANCJA
Sprzedawca udziela na produkty 24 miesięcznej gwarancji.

POLITYKA EKOLOGICZNA
Uważamy, iż warto budować solidnie współpracę z producentami i klientami.
Pojmujemy ekologię, poprzez świadome wytwarzanie przedmiotów trwałych, o dużych walorach artystycznych. Produkt, który jest dobrze zaprojektowany, wykonany z wysokogatunkowych surowców, służy lata i nie zaśmieca Naszej planety.
Poprzez model działania firmy, wspieramy zrównoważy rozwoju społeczny oraz środowiska naturalnego, na które wpływamy.
- wszystkie produkty wykonujemy w Polsce, większość z polskich materiałów, wspieramy tym samym rozwój rodzimych firm
-  staramy się używać, maksymalną ilość naturalnych materiałów, surowców, półproduktów
-  meble wykonujemy w zgodzie z wiedzą o tradycyjnym rzemiośle
-  przy produkcji mebli, przetwarzamy surowiec, tak by zminimalizować odpady
-  używamy drewna z kontrolowanych upraw Lasów Państwowych
-  rekomendujemy naturalne olejowoski